• EDAG Motocykly

    Kde se ztrácí hranice mezi inženýry a fanoušky

  • Úspěšná zkouška miliony let

    (R)evoluce designu EDAGu

  • Aditivní výroba (3D tisk)

    How the "EDAG GENESIS" turned the automotive industry upside down

Kvalitativní (Q) management

Zákazníci trvají na kvalitě. Vnímaná kvalita má značný vliv na spokojenost zákazníků a její zajištění je pro nás důležitější, než kdykoli předtím a to i přesto, že jsme zkrátili vývojové časy a zvýšili početnost modelů. Proto je nutné mít k dispozici přehled o životním cyklu výrobku pro efektivní řízení jakosti.

To je důvod, proč si uvědomujeme požadovanou kvalitu s integrovaným přístupem. Pracujeme pro zákazníky a dodavatele a také pro vlastní výrobu právě podle tohoto vzorce. Naše týmy se specializují na předávání svých znalostí a dovedností širokému okruhu lidí a oddělení od plánování, vývoje, výroby až po uvedení na trh v sériích až po podporu trhu.

Pro splnění vašich potřeb vám nabízíme následující řešení a služby:

  • Q-management: příprava podkladů a specifikací kvality, správa Q-cílů (IQS / VDS, TüV, GwK, ...), řízení rizik při vývoji produktu (rizikové filtry, FMEA, DFSS) validace podle VDA/APQP
  • Plánování kvality: provádění studií proveditelnosti produktu a procesu, příprava testovacích konceptů
  • Q-proces: zajištění procesní schopnosti
  • Řízení dodavatelů: audity podle VDA 6.3, schválení výrobního procesu, rekvalifikace
  • Podpora sérií a jejich spuštění: zajištění kvality série, opravy, audity produktu, řízení reklamací zákazníků
  • Řízení stížností: snížení záručních reklamací, podpora z help desky, získání dat z terénu, podpora nápravných procesů, řízení životních cyklů a rozvoj servisních strategií
  • Zkušební laboratoře/validace

S těmito službami vždy usilujeme především o zvýšení spokojenosti zákazníků. Vedle kvality výrobků máme však vždy za cíl i neustálé vlastní zlepšování.